0850 303 91 94 ONLİNE İŞLEMLER HEMEN BAŞVUR

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa / Sıkça Sorulan Sorular

  • UrfaWifi Nasıl Çalışır?
Kablosuz internet, pop noktalarına kurulan antenler vasıtası ile havadan taşınır. Hizmet alacak olan binanın yüksek noktasına kurulan alıcı anten ile, interneti pop noktasından alır, modeme veya direk bilgisayara aktarır.

  • Karasal Altyapı Gereklimidir?
Kablosuz internet hizmetimizi kullanırken karasal altyapı gerekmemektedir.

  • Sabit Telefon Gereklimidir?
Kablosuz internet hizmetimizi kullanırken sabit telefon hattı gerekmemektedir.

  • Tarifem dışında extra ücret ödermiyim?
Tarifenizdeki fiyat dışında herhangi bir ek ücret ödemezsiniz.

  • Taahhüt istiyormusunuz?
UrfaWifi, sunmuş olduğu hiç bir hizmeti için taahhüt istememektedir.

  • Neden fiyatlarınız diğer servis sağlayıcılarına kıyasla daha düşük? 
Fiyatların düşük olmasının nedeni biz interneti size bir alt yapı hattını kullanarak değil, havadan noktadan noktaya veriyor olmamız ile ilgilidir. Yani alt yapı kirasına büyük reklam bütçelerine değil sadece internete para ödüyorsunuz.

  • Çatıya montajı yapılan cihazın sağlığa zararı varmı?
Dünya Sağlık Örgütü(WHO)’nün raporunda şu ifade yer almaktadır. “Yakın zamanda yapılmış olan araştırmalar, kamuya açık alanlarda kablosuz teknolojilerden kaynaklı RF`ye maruz kalma durumlarının, uluslararası standartlardan binlerce kat daha az olduğunu göstermektedir. Düşük seviyedeki elektromanyetik alanlarına maruz kalmanın insan sağlığına zararlı olduğu sonucuna varılacak bir kanıt bugüne kadar elde edilememiştir.” Ayrıca kullandığımız tüm cihazların CE ve DoC (uygunluk beyanı) bulunmaktadır.

  • Abonelik başvurusu için gerekli evraklar nelerdir?

T.C. uyruklu vatandaşlarımız şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir. Kimlik belgesi aslı ve fotokopisi istenmektedir.

Yabancı uyruklu şahıslar için pasaport veya geçici kimlik belgesi istenmektedir.

Kurumsal başvurular için ek olarak Ticaret odası kaydı, vergi levhası fotokopisi ve imza sirküsü istenmektedir.


  • Kötü hava şartlarında örneğin kar, yağmur ve lodosta internetim kesilir mi? 
Yağmur ve kar için %99.9 kesintisiz hizmet için altyapı planlaması yapılmaktadır ve sistem bu şekilde çalışmaktadır. Yağmur, kar, aşırı rüzgarlı vb.. kesinti yaşayabilecek noktalara hizmet vermemekteyiz.Aşırı rüzgardan antenlerin etkilenmemesi için iyi monte edilmesi gerekmektedir ve tüm noktalarımızın montajı bu şekilde yapılmaktadır.

  • Dış ortam çatı cihazı mülkiyeti kime aittir?
Binanın çatısında bulunan dış ortam cihazları ve ekipmanların tümünün mülkiyetleri firmamıza aittir. Abonelik iptal işlemlerinde ilgili cihaz ve ekipmanların teslim edilmemesi halinde cihaz seri numaraları üzerinden fatura bilgileri firmamız adına kayıtlı olduğundan hukuksal süreç başlatılabilmektedir.

  • Anten üzerinden taşınan verilerimiz ne kadar güvenli?

Havadan taşınan sinyaller veriye dönüştüğü sırada WPA2 ile şifrelenmektedir. WPA2 bilinen en güvenilir kablosuz şifreleme yöntemidir.


  • Arıza ve teknik sorunlara ne kadar sürede cevap verebiliyorsunuz?
Müşteri yerinde müdahale edilmesi gereken durumlarda Min. 24 saat  Max. 72 saat içerisinde arıza giderilmektedir. Merkezden müdahale edilecek sorunlara 7/24 anlık olarak çözüm getirebilmekteyiz.

  • Kurulum işlemi kadar sürede tamamlanır?
Teknik ekibimiz tarafından ücretsiz keşif olumlu sonuçlanması durumunda, 1-3 iş günü içerisinde internet bağlantı kurulumunuz tamamlanır. 

  • Merkezi sistem kurulumunda internet ortak mı kullanılıyor?
Merkezi sistem tek bir dış ortam cihazından dağıtıcı yardımı ile binanız dışından her daireye kablo çekilerek sağlanmaktadır. Her kullanıcının kendisine ait modemi, kullanıcı adı ve IP adresi bulunmaktadır. Bu bilgiler ışığında merkezi sistem yapısında ortak kullanım yoktur.

  • İnternetimi başkaları ile paylaşabilirmiyim?
Abonelere verilen kullanıcı adı ve şifrenin paylaşılması durumunda oluşabilecek bilişim,terör suçları hesap sahibi aboneye aittir. Ayrıca kullanıcı adınız bir başkası tarafından kullanımda olduğu sürece sizin aynı kullanıcı adı ve şifreyle internet erişiminiz olmayacaktır.

  • Nakil durumunda ücret ödeyecek miyim?
UrfaWifi altyapısı bulunan binalar için nakil ücreti 30 TL'dir.
UrfaWifi altyapısının bulunmadığı durumlarda ise 100 TL nakil ücreti ödemeniz gerekmektedir.

  • Çağrı Merkezi hangi saatler arasında hizmet verir?
Çağrı merkezimiz Pazartesi-Cumartesi / 09:00 - 17:30 saatleri arasında hizmet vermektedir.

  • Teknik servis çağırmak ücretlimi?
Modemin fabrika ayarlarına döndürülmesi yada ayarlarının değiştirilmesi, dairenizde bulunan kablonun kopartılması yada aşındırılması, adaptörlerin takılı olmaması yada yanlış takılması, arıza kaydı açıp herhangi bir arıza bulunmaması gibi müşteri kaynaklı sorunlarda 30 TL servis ücreti alınmaktadır. Bunların dışında oluşan sorunlarda ücret alınmamaktadır.

  • İnternet Hizmetiniz Yasalmıdır?
UrfaWifi, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) 98966759-151.01.04-E.9827 sayılı yazısı ile Resmi İnternet Servis Sağlayıcıdır.

Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için, Hemen Arayın! (0850) 303 91 94

Copyright © 2018 - 2020. Urfa WiFi İnternet İletişim Haberleşme Telekomünikasyon TİC. LTD. ŞTİ. Her Hakkı Saklıdır.
Top